Blue Nelly

Blue Nelly
Bunker By Night 2015

torsdag den 7. maj 2009

VETERANERNE KOM

Så blev det endelig onsdag, og vi skulle nu se, om der var interesse for at mødes med veteranbilerne ved Gudenåen.   Og på denne forblæste , men solbeskinnede dag kom er godt 46 forskellige biler. det syntes jeg var en rigtig god start. Når det bliver lidt varmere, er jeg overbevist om, at der vil komme mange flere og deltage i træffet.  Allerede i aftes talte mange af deltagerne om at tage grillen med næste onsdag. 



Jeg havde Jakob med på plænen. Men det var nu ikke alle de flotte biler der var spændende,


Jeg ved, at der er mange MGA modeller i byen, men dem så vi desværre ikke. De kommer nok senere.

Jeg glæder mig til at komme på Justesens Plæne hen over sommeren og møde mange andre veterantosser. Den gode stemning er i hvertfald slået an. 

Der var selvfølgelig mange billeder at vælge imellem fra iaftes, men der er kun plads til fem billeder ad gangen på hvert indlæg. Men fortvivl ikke. Der kommer flere billeder fra de kommende træf.

Vi ses derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar