Blue Nelly

Blue Nelly
Bunker By Night 2015

onsdag den 31. marts 2010

PÅSKEN ER MED MGB V8 EVENTYR


Det var ikke længe jeg have den fede MGB V8. I søndags fik den ny adresse i Tånum hos Joan og Hans Jørgen. Tånum er måske efterhånden den by i Danmark med flest MG biler per indbygger.
Hvad gør man så, når der mangler en V8 i garagen. Jo, man tager til England og køber en ny. Jeg har været så heldig at finde endnu et flot eksemplar - Håber jeg da - i London. Det er MG´ en på billederne, jeg har købt. Sammen med Kent drager jeg til London på torsdag i næste uge. Kent skal hente en herlig Austin 7 og jeg V8´eren.
Vi glæder os meget til turen gennem London op til Colchester, hvor vi overnatter torsdag. Fredag går vi på sightseeing i Colchester. Colchester er en gammel romersk anlagt by med mange kulturelle tilbud. Fredag eftermiddag går turen videre til Harwich, hvor færgen sejler os til Esbjerg, med ankomst lørdag over middag.
V8´eren er med rigtig MG V8 indmad. Det ses ikke så ofte, og disse udgaver er ret efterspurte i England.

GOD PÅSKE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar