Blue Nelly

Blue Nelly
Bunker By Night 2015

onsdag den 8. september 2010

MG KAFFEMØDE I ÅRSLEV 1. SEPTEMBER

Nu er sensommersæsonen kommet igang i Østjylland, og der var mange MG´ere i Årslev til MG snak og dækspark i de hyggelige lokaler. Vejret var skønt og mit sparsomme hår blev luftet på vejen til Århus. Jeg skulle køre fra Viborg direkte til Hasle, hvor nogle kunstmalerier ventede på at blive fotograferet. Derefter gik turen gennem Århus til den nordlige bydel, hvor jeg skulle mødes med Jørn, Kent og Jesper hos Knud, som ville vise os " Lille Morten ". Lille Morten er en MG TA fra 1939, som Knud renoverede sammen med sin bror Poul. Jeg vil senere skrive et indlæg om besøget. Efter en god snak og rundvisning hos Knud, kørte vi alle til kaffemøde i Årslev.
Det er efterhånden længe siden Grønært har været afbilledet på denne side. Men her er hun i Årslev efter en god tur. Den MG kører simpelthen fantastisk godt. Har desværre kun fået kørt ca. km. 3500 i år. Sidste år blev til ca. km 10.000.
P-pladsen ved APs gård var godt fyldt.
Claus får også luftet sin V8.
Jørns servicevogn.
Og her Kents Sprite. I baggrunden ses Lars Larsens MG TC fra 1949. Til nye læsere kan jeg oplyse at der er møde i Årslev den første onsdag i hver måned.
Alle MG interesserede er velkommen. Vel mødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar