Blue Nelly

Blue Nelly
Bunker By Night 2015

mandag den 26. december 2011

SKAT OG JUBILÆUM


Inden juleræset kulminerede i lørdags, var jeg en smut i garagen fredag eftermiddag for at gratulere Nelly med de 75 år. Vi skålede i varm kaffe, og jeg tog et par billeder i dagens anledning.
Fredag formiddag var jeg omkring Skat for at betale afgift og bestille de historiske nummerplader. Det blev til hele kr. 5820,00 for begge dele.
Som det ses på motorhjelmen, er jeg godt igang med at gøre hende klar til den kommende re-enactor og classic race sæson. Vi skal nok få kørt mange kilometer i løbet af sommeren.
Oliepletterne på gulvet er ikke fra Nelly. Hun er kun en lille smule incontinenet.
Ellers vil jeg ønske alle et godt nytår, og jeg håber, at vi ses til mange MG arrangementer i 2012.

GODT NYTÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar