Blue Nelly

Blue Nelly
Bunker By Night 2015

fredag den 9. marts 2012

BLUE NELLY PÅ KASERNEN IGEN

Når solen nu skinner på en kølig forårsdag, bliver en svag sjæl frister over evne. Og så må garageporten åbnes og vogntøjet trilles ud på en lille testkørsel. Irvin skindjakken er et must for piloten, både for at holde varmen på turen, men også for at holde den gode stil. Heller ikke noget med amerikaner kasket. Næh, her er en sixpence en fast del af udrustningen.
Randers Kaserne er en sand guldgrube af fede locations til en MG. Især de gamle garageporte giver en stemning, der er svær at finde andre steder.
Blue Nelly kører simpelthen fantastisk. Jeg bliver i rigtig godt humør af at køre i den vogn.
Bygninger med så flot patina er ikke til at stå for. Er iøvrigt meget glad for det kamera, jeg fik af Lotte i julegave. Glas fra Leica har altid været mit absolut foretrukne optik på et kamera.
Jeg er godt tilfreds med dekorationerne på bilen. En vogn med Blue Nellys historie kan godt tåle at skille sig ud fra mængden.
Selvom kr. 2500 er mange penge for to stykker jern med maling på, er jeg meget glad for de sort nummerplader, som jeg mener er de eneste rigtige til en gammel bil.
Hvide nummerplader gør absolut ingen gavn på en veteran.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar