Blue Nelly

Blue Nelly
Bunker By Night 2015

tirsdag den 20. marts 2012

REGNVEJRTUR TIL MGCCDK GENERALFORSAMLING I MOLLY

I den forgangende weekend var jeg til den årlige generalforsamling i Årslev ved Århus. MG sæsonen er jo begyndt, så jeg syntes, det er helt naturligt at ankomme i MG. Vejret var temmelig gråt og vådt, men kalechen blev alligevel bag sæderne. Når først vi ruller, blæser vandet hen over cockpittet. Det var godt at se mange MG venner igen, og jeg fik mangen en snak over dagen. Generalforsamlingen forløb ret fredelig, og alle blev genvalgt.

Billederne er taget på vej hjem, og regnen tog til jo længere jeg kom mod Randers.
Molly er pladder våd fra inderst til yderst, og hænger nu til tørre i garagen. Selv om vandet flyver hen over bilen, kan det finde ind ved foruden, torpedoen, og alle andre steder. Skal vist have boret nogle drænhuller i bunden, og huske gummistøvlerne på næste regnvejrstur.
Nu er MG´erne bygget til at blive brugt på vejene, og det er kun påklædningen der sætter grænserne for at køre med toppen nede. I kraftig sol og tung regn, kan jeg da finde på at slå toppen op.
Lidt vand tager vi ikke skade af, og vi bliver jo også tørre igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar